Jak vrátit výrobek?

Jak vrátit výrobek?

Objednávku můžete vrátit do 30 dnů od nákupu. Pokud byste chtěli vrátit peníze, můžete tak učinit několika způsoby:


Vrácení zdarma ve stacionárních prodejnách


Všechny objednávky lze vrátit na prodejně. Stačí přinést číslo objednávky a předmět, který chcete vrátit a naši pracovníci vám rádi pomohou.


Vrácení peněz lze provést na pokladně. Čekací doba na vrácení peněz může být až 5 pracovních dnů.


Nepoužitý produkt z objednávky za účelem vrácení částky, můžete zaslat do 30 dnů od data přijetí objednávky (doručení balíku).

Pokud byl nákup uskutečněn během jedné z našich akcí, možnost vrácení peněz může záviset na podmínkách akce.

Zabalte prosím produkt společně s vyplněným formulářem pro vrácení a fakturou.

Zašlete jej prosím na adresu našeho internetového obchodu:

Olza Logistic - JD Sports

Lípová 1986

737 01 Český Těšín


Náklady na vrácení zboží hradí zákazník. Zároveň si Vás dovolujeme upozornit, že nepřijímáme zásilky zasílané zpět na sklad na dobírku - zásilku zboží k vrácení je třeba uhradit předem.

Pokud není možné dokumenty vytisknout, vpište prosím pokyny ručně a uveďte nejdůležitější údaje: číslo objednávky (nebo číslo faktury), osobní údaje z faktury spolu s přesnými pokyny: vrácení zboží.

Pokud byla objednávka odeslána na dobírku (kurýrem), uveďte prosím číslo svého bankovního účtu.

Vrácení částky bude provedeno maximálně do 14 dnů poté ode dne obdržení zboží.

Až bude Vaše vratka zpracována, budeme Vás informovat v samostatném e-mailu.

Jaké jsou podmínky vracení zboží?

Jaké jsou podmínky vracení zboží?

Jakýkoli nový, nepoužitý produkt lze vrátit osobně na prodejně nebo odesláním jakoukoliv přepravní společností do 30 dnů od doručení.

DŮLEŽITÉ! Zásilky zaslané zpět na sklad na dobírku nepřebíráme. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.

Více informací o vrácení zboží naleznete ZDE.

Neobdržel/a jsem peníze za vrácené zboží

Neobdržel/a jsem peníze za vrácené zboží

Doba realizace na vrácení může být až 14 pracovních dnů od data doručení balíku na adresu skladu uvedenou na webových stránkách obchodu.

Jakmile bude Vaše vratka zpracována, budeme Vás informovat e-mailem.

 Vrácená částka se objeví na Vašem účtu v rozmezí 3-5 pracovních dnů po obdržení uvedeného e-mailu. Děkujeme Vám za Vaši trpělivost.

Jak dlouho trvá proces vrácení zboží?

Jak dlouho trvá proces vrácení zboží?

Své vrácení můžete sledovat prostřednictvím zvoleného dopravce. Doporučujeme zasílat zásilky s možností sledování.

Po obdržení zboží a zpracování Vašeho vrácení Vás budeme informovat e-mailem. Zpracování vrácení může trvat až 14 pracovních dnů od data doručení balíčku na adresu skladu uvedenou na webových stránkách.

Pokud jste vrácené zboží neobdrželi ani po uplynutí této doby, obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který Vám rád pomůže.

Jak mohu získat nový formulář vrácení zboží?

Jak mohu získat nový formulář vrácení zboží?

Jakmile bude objednávka zrealizovaná přes náš sklad, bude Vám zaslána automatická zpráva s fakturou a formulářem pro vrácení.

Vzhledem k tomu, že je tento e-mail generován systémově, je někdy přesměrován do složky Spam, Nabídky nebo Upozornění a odtud na základě individuálního nastavení e-mailu smazán.

Doporučujeme pečlivě zkontrolovat svůj e-mail. Pokud uvedené dokumenty chybí, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis.

Formulář pro vrácení si také můžete stáhnout ZDE.

Nezapomeňte uvést nejdůležitější osobní údaje a číslo objednávky (případně číslo faktury) pro snadnou identifikaci vráceného zboží.

Jak podat reklamaci kvality?

Jak podat reklamaci kvality?

Pokud bylo zboží během používání poškozeno nebo jste zjistili závadu v kvalitě, uplatněte reklamaci. Všechny výrobky zakoupené u společnosti JD Sports máte právo reklamovat do 2 let od data nákupu v rámci odpovědnosti prodávajícího za vady výrobku podle občanského zákoníku (záruka za vady výrobku).

Výrobek spolu s vyplněným reklamačním formulářem (ke stažení ZDE) a fakturou zašlete prosím na uvedenou adresu:

Olza Logistic - JD Sports

Lípová 1986

737 01 Český Těšín



Informujeme, že nepřijímáme zásilky zaslané na adresu skladu na dobírku (zásilka musí být zaplacena předem). Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat do 30 dnů od obdržení zásilky.

V případě uznané reklamace nás prosím kontaktujte - jakmile nám zašlete potvrzení o vzniklých nákladech na dopravu, budou Vám finanční prostředky vráceny na uvedené číslo bankovního účtu.

Kdy se dozvím výsledek reklamace?

Kdy se dozvím výsledek reklamace?

Po doručení zásilky bude reklamace předána k ověření.

O rozhodnutí k reklamaci Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů ode dne doručení zásilky na určenou adresu skladu.

Budou mi vráceny peníze, pokud se cena zboží od doby, kdy jsem si ho objednal, změnila?

Budou mi vráceny peníze, pokud se cena zboží od doby, kdy jsem si ho objednal, změnila?

Naše pravidla pro vrácení zboží stále platí. Nepoužité zboží můžete vrátit do 30 dnů od doručení balíčku.

Více informací o vrácení zboží naleznete ZDE.

Pamatujte, že v případě změny ceny výrobku na webových stránkách nebudeme vracet rozdíl v ceně, pokud bylo zboží od nákupu zlevněno.

Co mohu dělat, pokud je částka vrácení nesprávná?

Co mohu dělat, pokud je částka vrácení nesprávná?

Obraťte se na náš zákaznický servis, který Vám rád pomůže problém vyřešit.

Poškozený/vadný produkt

Poškozený/vadný produkt

V případě, že zboží bylo doručeno poškozené nebo vadné, obraťte se na náš zákaznický servis.

Pokud obdržíte zásilku, pro ověření Vašeho požadavku Vás prosíme o uvedení čísla Vaší objednávky a zašlete nám fotografie obdrženého produktu, abychom mohli podniknout příslušné kroky.